Każde zgłoszenie zwrotu zamówienia jest rozpatrywane indywidualnie. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz żywności specjalnego przeznaczenia medycznego, które zgodnie z polskim prawem mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania.
Jak dokonać zwrotu zamówienia wysłanego kurierem?
- Skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (info@allecco.pl) i poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu (możesz wykorzystać do tego formularz dołączony do otrzymanego potwierdzenia zamówienia).
- W Twoim imieniu skontaktujemy się z Apteką.
- Jeśli Apteka zaakceptuje wniosek, potwierdzimy możliwość zwrotu produktów - wyślemy do Ciebie maila lub skontaktujemy się telefonicznie.
- Zwracane produkty należy odesłać do 7 dni od zaakceptowania zwrotu na adres:
Apteka "4 Pory Roku" Będzin
42-500 Będzin
Bema 1a
Zwrot płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Jak dokonać zwrotu zamówienia odebranego w aptece (punkt odbioru osobistego)?
- Skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (info@allecco.pl) i poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu (możesz wykorzystać do tego formularz dołączony do otrzymanego potwierdzenia zamówienia).
- W Twoim imieniu skontaktujemy się z Apteką.
- Jeśli Apteka zaakceptuje wniosek, potwierdzimy możliwość zwrotu produktów - wyślemy do Ciebie maila lub skontaktujemy się telefonicznie.
- Zwrotu należy dokonać w aptece, w której zostały zakupione produkty. Zwrot jest możliwy tylko po okazaniu paragonu/faktury.
Zwrot płatności zostanie dokonany w formie gotówki.
Pamiętaj, że zgodnie z polskim Prawem Farmaceutycznym następujące produkty nie podlegają zwrotowi:
- Produkty lecznicze (leki), wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia medycznego.
- Produkty z krótką datą ważności (jeśli informacja o dacie przydatności była podana podczas składania zamówienia).
- Produkty, które posiadające ślady użytkowania.
WAŻNE: Nie przyjmujemy zwrotów zamówień, które nie zostały wcześniej zgłoszone do Biura Obsługi Klienta allecco.pl.
Każdą reklamację zamówienia rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia. Staramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe.
Jak zgłosić reklamację?
- Wyślij wiadomość e-mail na adres reklamacje@allecco.pl (podaj numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne i opisz zaistniały problem).
- Wyślemy do Ciebie potwierdzenie otrzymania zgłoszenia i skierujemy reklamację do rozpatrzenia.
- Skontaktujemy się z Tobą mailowo, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamacje produktów objętych gwarancją „door to door” należy zgłaszać bezpośrednio poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie producenta lub telefonicznie.
Informacje o gwarancji „door to door” są dostępne na opakowaniu produktu lub w ulotce.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, nr tel. 32 744 3562 😊